середу, 22 липня 2015 р.

5 питань для формування життєвої стратегії


Кожен бажає досягнути видатних результатів.  
А скільки людей чітко сформулювали що для них є тим самим завітним результатом?

Ще жодного будинку не побудували без попередньої схеми-плану. Ще жодної стрижки в перукарні не зробили без розуміння яким має бути кінцевий результат. Чи можна так сказати про довгосторокове бачення свого життя?

Як правило, люди встають зранку, роблять ранкові процедури, їдуть на роботу, там виконують поставлені перед ними задачі, приїджжають додому, дивляться ТВ чи безцільно блукають в просторах інтернету і йдуть спати. Завтра буде новий день, так само безцільно прожитий як і сьогоднішній.

Виглядає досить сумно... Чи не так?
А як з цим справи у Вас? Чи є бачення куди ведуть Ваші щоденні дії, звички, ритуали?

Глобальна ціль

Для того щоб кожен день приносив користь в довгостроковій перспективі, варто сформувати бачення 
свого життя, наприклад, через 10 років (можна інший термін).

Для цього задамо такі питання:

1) Які матеріальні цінності в мене є (через 10 років). Сюди варто включити: житло, авто, подорожі, інші матеріальні речі. Також в якій країні Ви живете.

2) Яке в мене здоров'я (через 10 років). Сюди включаємо: стан здоров'я (фізичне, емоційне), енергетику, зовнішній вигляд.

3) Чим я займаюся, яку користь приношу другим людям, суспільству (через 10 років). Сюди пишемо професію та справу, котрою Ви хотіли б займатися та яких висот хочете досягнути. Важливо щоб це була улюблена справа. Якщо такої ще не знайшли, то варто пошукати. Оскільки на шляху до успіху набагато приємніше коли сам процес приносить задоволення. Також напишіть який дохід Ви бажаєте отримувати.

4) Якою людиною я є? Які в мене є навички та вміння (через 10 років)? В цьому пункті перечисляємо ті риси характеру, котрі Ви бажаєте в собі розвинути. Врахуйте ті риси, котрі необхідні Вам для досягнення успіху в улюбленій справі.

5) Які люди мене оточують(через 10 років)? Опишіть що це за люди, їхні вподобання та стиль життя, ваші відносини з ними. Сюди варто написати і найближче коло людей (сім'я, родичі, друзі).

Якщо Ви опрацювали ці питання, то отримали бачення своєї глобальної цілі.


Повсякденні завдання


І тепер, які завдання на день Ви б не ставили, враховуйте цю інформацію в розрізі "Чи веде мене те що я зараз роблю до реалізації глобальної цілі?"
Якщо відповідь "так", то вперед. Якщо "ні", сміливо відмовляйтеся робити цю справу і шукайте новий шлях.
Ще раз наголошую що процес виконання щоденних завдань має приносити радість і відчуття прогресу.

Ентоні Робінс говорить: "Ми недооцінюємо те що можемо зробити за 10 років і переоцінюємо те що можемо зробити за день".
Тому плануйте собі 1 - 3 важливих завдання на день (в залежності від об'єму роботи). Щоб не вганяти себе в стрес і відчуття що "не встигаєте зробити заплановане".

P.S. Якщо серед читачів цієї статті є люди, котрі вважають що ніяк не можуть знати що буде через 10 років, то продовження спеціально для них!

Я погоджуся з цим твердженням. Ми не знаємо що буде. В кінці кінців наші бажання можуть також змінюватися.
Проте, дайте відповідь на таке питання: "В кого більше шансів жити життям своєї мрії: в того хто робить хаотичні дії кожен день чи той хто діє ціленаправлено?"

Робіть висновки і до нових зустрічей :)

Немає коментарів:

Дописати коментар