понеділок, 3 серпня 2015 р.

Чому вcе не так як хочеться?

А Ви задаєте собі таке або схожі питання? Якщо так, то продовжуйте читати далі.

Почну з того, що наш спосіб мислення визначає результати в житті.


А як працює наш розум? 
Відповідь проста: він дає відповіді на поставлені питання.
Питання - відповідь, інше питання - відповідь і т.д....
При чому  на всі питання він знаходить відповідь. Рано чи пізно.




Є два типи питань:
1) задані несвідомо (які самі собою виникають в голові);
2) задані свідомо (намірено поставлені).

До першої категорії відносяться такі: "Чому в мене все так погано?", "Що там у сусіда?", "Чому в нас така погана влада?".
То наш вірний слуга Розум тут же знаходить массу відповідей.

Ці питання самі по собі не є негативними. І інколи бувають корисними для аналізу. Але якщо подібного роду думками ми зайняті цілий день? Чи приведуть вони нас до кращого життя?

Якщо ми бажаємо кардинально змінити своє життя (в категоріях: відносини, бізнес/робота, здоров'я). То варто почати свідомо задавати собі зовсім інші питання.

Приклад питань, котрі свідомо варто собі ставити: 
1) Як я можу досягнути прибутку в $1000 чи $5000?
2) Що я можу зробити щоб мої відносини з жінкою/чоловіком/дітьми стали теплішими і будувалися на довірі?
3) Яким чином я можу привести своє тіло до комфортної ваги в 50 кг/60 кг? Та інші. 
І наш Розум почне шукати відповіді. І знайде. 

Такі питання дають енергію. На відміну від питань з першої категорії. 

Ланцюжок такий: 
-- якість  наших запитань (свідомі чи несвідомі)
-- домінуючі думки в голові (відповідно до цих питань)
-- якість (рівень) нашого життя (відповідно до того, на чому ми концентруємося і куди направляємо свою енергію).

Вас є сумніви якого типу питання Ви ставите собі частіше?
То подивіться на свої сьогоднішні результати в категоріях: відносини, бізнес/робота, здоров'я.


Якщо ці результати відповідають Вашим цілям і бажанням (або Ви відчуваєте явний прогрес на шляху до їх досягнення), значить ставите свідомо свої питання.
Якщо різко не відповідають, то навпаки.

Що в такому випадку робити?
Частіше задавайте собі питання: "Про що я зараз думаю?".

Потренувавшись тиждень, Ви виявите домінуючі думки в голові  і створите навик задавати собі свідомо питання.
А це вже гігантський крок до реалізації заповітної цілі!

Немає коментарів:

Дописати коментар