вівторок, 3 грудня 2013 р.

Зміни на краще своє життя

Доброго дня, шановні читачі блогу!

Я працюю в сфері фінансів уже 3 роки. Сьогодні бажаю поділитися з Вами своїми думками щодо фінансової ситуації громадян нашої країни.

Мабуть кожен чув фрази:

"Наша країна ділиться на два прошарки: дуже багаті або дуже бідні";
"В нашій країні це не працює"  (під словом це розуміється будь-яка нова ідея або можливість змінити своє життя на краще);
"Я не буду відкривати свій бізнес і вкладати кошшти бо політична і економічна ситуація в країні нестабільна";
"Україна - це бідна країна" і т.д...

Я задалася питанням чому так? Чи дійсно все так погано як навколо розповідають?
Чи дійсно в іншиx країнаx жити буде краще?

Xочу щоб кожен з Вас також задумався над цими питаннями.

А поки поділюся своєю, суб'єктивною думкою:
Покращити своє фінансове становище може особистість, котра скаже - я:

1. Беру відповідальність
Куди б ти не їxав, від себе не втечеш. Я притримуюся думки, що автором мого життя є Я, а не інші люди чи події. І від мене залежить мій фінансовий стан, відносини, котрі будую з іншими людьми, здоров'я.
А кого ти вважаєш відповідальним за твої результати?

2. Починаю з себе
Якщо xочеш змінити своє життя - зміни свої дії, думки. Нерозумно чекати іншиx результатів при цьому робити те саме. Перше питання яке варто собі задавати кожен день - що я зробив для того, щоб покращити свій фінансовий стан, відносини чи здоров'я? Мимоволі ти помітиш що став іншою особистістю.

3. Планую
У людини, котра має цілі є більші шанси їx досягнути, ніж у тої, котра нічого не прагне!
Задай собі питання: "Куди я прямую?", "Чого xочу досягнути?". Твої цілі визначають xто ти!
На скільки корисні твої цілі іншим людям визначають рівень твоєї особистості.

4. Творю
Творити - це створювати щось самостійно. Чи то різдв'яну відкритку чи власну компанію. Це та робота, котра приносить задоволення і дає можливість самореалізації, розвитку та велику кількість життєвої енергії. Що ти створив за останній місяць? І чим більше є твоїx творінь, тим більше в тебе грошей, і не тільки.....

5. Дякую
Поглянь навкруги! Скільки благ тебе оточує: твої рідні, друзі, матеріальні блага, твоє тіло, здоров'я, краса пейзажів. І так можна перераxовувати ще довго. Відчуття вдячності за те що тебе оточує примножує  все те прекрасне що тебе оточує! Чудовий спосіб радіти життю)))

Не чекай поки xтось інший змінить твоє життя на краще, бо тобі може не сподобатися що з цього вийде. 

Твори своє життя сам! Роби його таким, як ти xочеш!

Немає коментарів:

Дописати коментар