середу, 18 грудня 2013 р.

Навчальна система "Грані багатства"

Доброго дня, шановні читачі блогу!
Сьогодні хочу поговорити з Вами детальніше про про навчальну систему "Грані Багатства"!
Багато хто з мого оточення чули про нього, а ще більше людей - пройшли!

Остання 2-га ступінь цього тренінгу відбулася 22-23-24 листопада.


Я також проходила цей тренінг. Вперше почула про нього від тререра гри Кешфлоу - Лариси Кондратьєвої.
Передивилася всі відео, котрі є в інтернеті про цей тренінг. І прийняла рішення пройти його.
Це було два роки назад. З того часу розвиваюся, навчаюся, доповнюю ті знання, котрі отримала на Гранях. Повторно пройшла 1-шу і 2-гу ступінь. До речі таке враження що перший раз я частину тренінгу проспала))) Багато почула і усвідомила того, що перший раз для мене було закрито (в силу моєї свідомості і розвитку на той момент).

Коротко про Грані
На тренінгу учасник розуміє (усвідомлює) закони Всесвіту, котрі впливають на кожну сферу нашого життя (фінанси, відносини, здоров'я та всі події в нашому житті). Також дає цілісне бачення світу, подій, взагалі, розширює бачення до цілісної картини.
Також є техніки, з допомогою яких можна покращити свою ефективність, продуктивність.

Марк Садовський, котрий є автором цього тренінгу, каже що це не бізнес-тренінг, а чисте навчання. Те, чого нас ні в школі ні в університеті не навчають.
Проте, з впевненістю можу сказати що для бізнесу та фінансів ти знайдеш для себе массу рішень!

Я вважаю цю навчальну систему найкращою (з того що я знаю на даний момент), оскільки автор ці знання взяв з власного досвіду, спостереження та пережив сам.

Я на даний момент є одним з організаторів цього тренінгу. І щиро тобі його раджу пройти. І не зупинятися, а дальше розвиватися і використовувати на практиці те, що отримаєш!

Дякую за увагу)))

Програма тренінгу і дати тут: http://oksanavasilenko.blogspot.com/p/blog-page_12.html

Немає коментарів:

Дописати коментар